ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ; ΑΡΧΕΙ Ή ΥΠ-ΑΡΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ;
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΑΣ ΟΡΙΖΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ. ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ, ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ. ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΘΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΤΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΝΟΜΙΚΕΣ ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΤΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΚΑΤ' ΟΥΣΙΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΜΑΣ.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΙΝ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΣΥΓΧΥΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ. Η ΛΕΞΗ ''ΥΠΑΡΧΕΙ'' ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΘΕΤΗ. ΥΠΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙ. ΤΟ "ΑΡΧΕΙ" ΩΣ ΕΝΝΟΙΑ ΣΕ ΘΥΛΗΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕ "ΑΡΧΗ". ΑΡΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ, ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ.
ΤΟ ''ΥΠΟ'' ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΑΡΧΗ" ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΡΧΗ ΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, (ΑΡΧΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ) Ή ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟ-ΥΠΗΡΞΑΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΑΡΧΗ. ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η ΛΕΞΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΘΕΜΑ ΥΠΟ- ΠΛΕΟΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ. ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΤ' ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟ-ΣΤΑΣΗ. ΟΤΙ ΥΠ-ΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΟΡΙΣΕ ΩΣ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΠΡΟ-ΥΠΗΡΧΕ Ή ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ. ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΟΣΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΑΝΑΛΥΣΗ;
(ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ)
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΩΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΚΥΡΙΟΣ ΑΡΧΗΣ, ΣΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ, ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ. ΕΡΧΕΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΥΡΙΩΝ-ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ. Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΝΟΗΤΟ ΣΩΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥ, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ, ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. ΑΡΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΥΡΙ-ΑΡΧΙΑ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΩΣΗΣ ΚΥΡΙ--ΑΡΧΩΝ. ΠΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ "ΥΠΟ-ΑΡΧΗ";
ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΙΘΟΝΤΑΙ ''ΥΠΟ'' ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΠΩΣ ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΟ; ΒΑΣΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ-ΠΟΛΙΤΩΝ-ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ-ΑΡΧΩΝ ΚΑΤΑ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΑΡΧΗ; ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΑΡΑΒΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑ. ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΥΠ-ΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΙΝ. ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ (ΠΟΥ ΝΟΜΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ),ΔΗΛΑΔΗ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ. ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΘΕΣΠΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΣΠΙΣΕ. ΑΡΑ ΥΠΟ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΑΝ ΕΚΠΕΣΕΙ. ΤΟΤΕ ΥΠ-ΑΡΧΕΙ (ΔΕΝ ΑΡΧΕΙ) ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΙΤΗΣ.
ΑΡΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΡΧΕΙ Ή ΥΠΑΡΧΕΙ; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΑ. ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΔΙΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΥΠ-ΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ (ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ). ΚΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΕΘΕΣΕ ΝΟΜΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ. ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΙΝΕΙ ΘΑ ΥΠ-ΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
ΤΩΡΑ, ΣΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΘΕΣΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΑ ΥΠ-ΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ. Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΕΝΕΒΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙ-ΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΕΞΕΠΕΣΕ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΑ ΠΟΥ ΥΠ-ΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΥΠ-ΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΥΠ-ΑΡΧΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΣΠΙΣΕ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ.
ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΕΤΡΙΝΕΣ ΠΛΑΚΕΣ ΑΝΟΜΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΕΡΗΜΗΤΩΝ. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΔΟΜΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΧΘΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΙΟ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΥΤΤΑΡΟ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΝ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΥΛΗ ΚΑΙ ΜΗ ΥΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΚΕΨΗ. ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ Η ΣΚΕΨΗ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΚΕΨΗ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ; ΑΦΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ. ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ; ΟΧΙ.
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΟΜΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ, ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ, ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ.
ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΑΜΕ, ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΡΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΥΠ-ΑΡΧΟΝΤΑ ΜΑΣ. ΑΡΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΤΩΡΑ ΥΠ-ΑΡΧΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΠΑΡΑΔΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΡΧΗ ΣΕ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. ΤΩΡΑ ΑΣ ΔΙΔΑΧΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ''ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ'' ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΣ ΖΗΣΟΥΜΕ ΥΠ-ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠ-ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΡΧΗ. ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΑΡΧΕΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΥΠ-ΑΡΧΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΑΡΧΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΚΛΑΠΗΚΕ.
ΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΑΣ. ΑΣ ΑΡΧΙ-ΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΜΕ ΚΥΡΙ-ΑΡΧΑ ΩΣ ΚΥΡΙ-ΑΡΧΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ. ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΕ ΔΙΑΡΚΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΣΤΗΡΕΥΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΝΕΛΥΞΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ.
ΕΜΕΙΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΜΑΣ!
ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΙΔΕΑ.
ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΟΥ
ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ
ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ
https://www.aitherikigrafi.gr/ellanio-axiako
ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΩΝ
ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΗΛ.: 2168009810
ΚΙΝ.: 6909969698
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΠΗΓΗ
https://erifylh.blogspot.com/2021
Δεν υπάρχουν σχόλια